
Finał 6. edycji 23 października 2025
Wybór
Konsumentów
Największy w Polsce program branży retailowej
Blix Awards 2025
Program Blix Awards, tworzony przez Grupę Blix, to jeden z najbardziej prestiżowych i opiniotwórczych plebiscytów w polskim handlu, który od 6 lat staje się punktem odniesienia dla całej branży retail i FMCG. O jego wyjątkowości decyduje transparentna metodologia: decydujący głos mają w nim konsumenci. Ich opinie oraz codzienne wybory odzwierciedlają obecne preferencje zakupowe. W każdej edycji ponad 100 tysięcy Polaków wskazuje te firmy z branży detalicznej, które wyróżniają się jakością, ofertą promocyjną, innowacyjnością, troską o zdrową żywność czy zaangażowaniem społecznym.


Od dwóch lat w plebiscycie doceniani są także producenci FMCG, nagradzani na podstawie głosów shopperów w poszczególnych kategoriach produktowych. Rozpoczynając od tego roku, marki FMCG będą wybierane na podstawie dodań produktów do list zakupów przez miliony Polaków, którzy stacjonarnie lub w formie online robią zakupy w wielu sieciach handlowych.
Blix Awards to nie tylko gala uroczystego wręczania statuetek. Ważnym aspektem jest dla nas również dostarczanie uczestnikom wartości merytorycznej. Na przestrzeni trzech ostatnich edycji na naszej scenie gościliśmy ekspertów z cenionych firm i organizacji.








































Już w październiku spotkamy się podczas 6. edycji plebiscytu BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów 2025, by wspólnie uczcić sukces nowych liderów polskiego handlu.
Finał 6. edycji 23 października 2025
Hotel Nobu Warsaw
Organizator
Partner Strategiczny
Partner Merytoryczny
Partner Analityczny

Już niebawem
Ogłoszenie zwycięzców edycji 2025
Tymczasem zapraszamy do zapoznania się ze zwycięzcami jubileuszowej 5. edycji Blix Awards
Zwycięzcy 5. edycji

FAQ

W jaki sposób sieć handlowa / marka FMCG może zostać nominowana do nagrody Blix Awards?
Sieci handlowe i marki FMCG nie mogą nominować siebie do plebiscytu Blix Awards ani nie mogą zostać nominowane przez osoby trzecie. Organizatorzy Blix Awards przeprowadzają niezależne badania, w których biorą udział retailerzy obecni na polskim rynku. W każdym pytaniu dostępna jest również odpowiedź "inne", którą shopperzy mogą uzupełnić, jeśli wybierana przez nich na co dzień sieć handlowa nie została wymieniona. W przypadku marek FMCG w tym roku najlepsi producenci zostali wyłonieni na podstawie ponad 140 milionów dodań produktów do list zakupów przez shopperów aplikacji BLIX, którzy na co dzień robią zakupy w sklepach stacjonarnych i sklepach online różnych sieci.

Czym nagroda Blix Awards różni się od innych nagród?
Nagroda Blix Awards jest wyjątkowa, ponieważ sieci handlowe i marki, które ją otrzymają, zostały wybrane przez shopperów, którzy dokonują codziennych zakupów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i sklepach internetowych. Otrzymanie nagrody Blix Awards powinno być dla retailerów i producentów FMCG równoznaczne z tym, że ich produkt został doceniony przez konsumentów.

Czy firma musi zapłacić, aby uzyskać nagrodę Blix Awards?
Nagroda Blix Awards przyznawana jest markom i sieciom handlowym wybranym przez konsumentów. Oznacza to, że firmy za nią nie płacą, a tym bardziej nie mogą jej kupić.
Lubimy zarówno słuchać,
jak i rozmawiać
Słuchać – głosów konsumentów, a rozmawiać – z przedstawicielami branży retail i FMCG.
Rozpocznij dialog, czekamy na Twoją wiadomość!