27 PAŹDZIERNIKA 2022 FINAŁ III EDYCJI PROGRAMU BLIX AWARDS. PODCZAS FINAŁU III EDYCJI BLIX AWARDS ODBĘDZIE SIĘ 6 SPECJALNYCH PANELI TEMATYCZNYCH. DO TEJ PORY W TRZECH EDYCJACH ZEBRALIŚMY BLISKO 10 MLN OPINII OD PONAD 320 TYS. KONSUMENTÓW.
27 PAŹDZIERNIKA 2022 FINAŁ III EDYCJI PROGRAMU BLIX AWARDS. PODCZAS FINAŁU III EDYCJI BLIX AWARDS ODBĘDZIE SIĘ 6 SPECJALNYCH PANELI TEMATYCZNYCH. DO TEJ PORY W TRZECH EDYCJACH ZEBRALIŚMY BLISKO 10 MLN OPINII OD PONAD 320 TYS. KONSUMENTÓW.


Według shopperów, Lidl, Auchan Supermarket, Kaufland, Żabka, MAKRO, Castorama, IKEA, RTV Euro AGD, Rossmann i Pepco to najbardziej prospołeczne sieci w swoich segmentach. Tak wynika z II edycji programu branżowego „BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów”. Do tego ustalono, że w tym roku w tej kategorii Polacy najczęściej zwracali uwagę na działania ekologiczne oraz wspierające lokalną społeczność.