27 PAŹDZIERNIKA 2022 FINAŁ III EDYCJI PROGRAMU BLIX AWARDS. PODCZAS FINAŁU III EDYCJI BLIX AWARDS ODBĘDZIE SIĘ 6 SPECJALNYCH PANELI TEMATYCZNYCH. DO TEJ PORY W TRZECH EDYCJACH ZEBRALIŚMY BLISKO 10 MLN OPINII OD PONAD 320 TYS. KONSUMENTÓW.
27 PAŹDZIERNIKA 2022 FINAŁ III EDYCJI PROGRAMU BLIX AWARDS. PODCZAS FINAŁU III EDYCJI BLIX AWARDS ODBĘDZIE SIĘ 6 SPECJALNYCH PANELI TEMATYCZNYCH. DO TEJ PORY W TRZECH EDYCJACH ZEBRALIŚMY BLISKO 10 MLN OPINII OD PONAD 320 TYS. KONSUMENTÓW.


Znamy już laureatów tegorocznej edycji programu branżowego „BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów” w kategorii „Gazetka Roku”. Od kwietnia do października br. ponad 100 tys. osób podzieliło się z organizatorem łącznie 4 mln opinii. Polacy zdecydowali, które sklepy w poszczególnych formatach mają najbardziej przejrzyste i estetyczne publikacje z promocjami, a także najlepiej ułożone pod oczekiwania i potrzeby konsumenckie. W gronie laureatów znalazły się takie sieci, jak Biedronka, Dino, Kaufland, Żabka, Selgros, Leroy Merlin, IKEA, Media Expert, Rossmann i PEPCO.