27 PAŹDZIERNIKA 2022 FINAŁ III EDYCJI PROGRAMU BLIX AWARDS. PODCZAS FINAŁU III EDYCJI BLIX AWARDS ODBĘDZIE SIĘ 6 SPECJALNYCH PANELI TEMATYCZNYCH. DO TEJ PORY W TRZECH EDYCJACH ZEBRALIŚMY BLISKO 10 MLN OPINII OD PONAD 320 TYS. KONSUMENTÓW.
27 PAŹDZIERNIKA 2022 FINAŁ III EDYCJI PROGRAMU BLIX AWARDS. PODCZAS FINAŁU III EDYCJI BLIX AWARDS ODBĘDZIE SIĘ 6 SPECJALNYCH PANELI TEMATYCZNYCH. DO TEJ PORY W TRZECH EDYCJACH ZEBRALIŚMY BLISKO 10 MLN OPINII OD PONAD 320 TYS. KONSUMENTÓW.


Pod koniec października br. w warszawskim Hotelu Marriott odbył się finał trzeciej edycji programu BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów, będący zwieńczeniem 7-miesięcznego procesu zbierania i analizowania przeszło 4 mln opinii blisko 120 tys. konsumentów na temat działania 84 sieci handlowych. W sumie rozdano aż 33 nagrody i 12 wyróżnień. Tym razem event został poszerzony o panele dyskusyjne, nawiązujące do obecnej sytuacji na rynku. Wzięli w nich udział przedstawiciele biznesu, organizacji branżowych, instytucji badawczych oraz uczelni. Eksperci rynkowi, relacjonując całe wydarzenie, podkreślają, że obecnie program jest postrzegany jako cenne narzędzie, dostarczające branży ogromną wiedzę na temat odbioru sieci handlowych przez bardzo szeroką grupę klientów. Potwierdziła to wysoka frekwencja gości na rozdaniu statuetek.